Monday, April 1, 2013

Påske - take 1

Ferien er slut, og om få timer starter en ny og hektisk uge. Jeg rejser til Italien i morgen tidlig og efterlader Mio med begge børn samtidig med, at han starter på arbejde efter 3 måneders orlov. Jeg er først tilbage torsdag aften, men vi har heldigvis allieret os med min mor, som hjælper med at hente, så pigerne ikke får alt for lange dage. Det er trods alt stadig meget nyt med vuggestue og børnehave.

Vi har haft en skøn ferie. Ikke at vi har lavet det helt store, men vi har nydt de lange morgener og dage uden planer. Med to små går meget op i rutiner, rutiner og rutiner, men vi har da alligevel formået at bryde hverdagen og opleve lidt mere end normalt.

Her kommer take 1 af vores påskeferie: en tur på Aros og cremebollebagning med hjælp fra Dr Oetker.





3 comments:

  1. Ih jeg vil også snart på aros igen.. Flot billede det første. hvad er det du laver til hverdag, hvis man må spørge?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Christina. Vi elsker også Aros. Det er nu andet år, vi har årskort, og de penge er godt givet ud. Vi tager tit derind bare for en kop kaffe, en tur i regnbuen eller på trapperne, og så ser vi selvfølgelig særudstillingerne.

      Jeg arbejder i en stor dansk virksomhed, hvor jeg arbejder med forretningsudvikling og marketing. Det er en global stilling, så jeg kan ikke helt sige mig fri for rejser, men det er langt mindre end før kids. Man får jo ligesom nogle andre prioriteter.

      Jeg håber I holder modet oppe. Vi er mange der sympatierer med jer og håber, at konflikten løser sig snarest. Kh Nina

      Delete
  2. Du har simpelthen så lækre unger Nina.. Jeg falder i svime hver gang jeg ser dine billeder..

    ReplyDelete