Tuesday, July 15, 2014

B&W

Leggins i lange baner og prikket viscose kjoleshort til Ea. De prikkede shorts skal lige cuttes 10 centimeter i længden (overvurderede min datters benlægde, hvilket sker hele tiden) men ellers er de fine.

Jeg har efterhånden syet en hel del leggins til pigerne. De er hurtige og nemme og jeg synes både pasform og kvalitet er bedre end eksempelvis H&M og Føtex, hvor jeg ellers normalt ville købe dem. Prismæssigt, tror jeg sagtens de kan være med. Det jersey jeg køber koster som regel 100 kr/meter, og med en meter, kan jeg sagtens få til begge piger - og der ville også være til et par mere i Umas størrelse.

Til Umas størrelse bruger jeg et mønster fra Orion, hvorimod Eas størrelse er fra en japansk sybog. Men I kender sikkert Marapyttas DIY, som er perfekt til hjemmesyede leggings.


No comments:

Post a Comment