Monday, November 26, 2012

Weekend

Sikke et lortevejr det har været her i weekenden. Som undskyldning er vi blevet indendøre det meste af weekenden, hvor den har stået på råhygge og afslapning. Jeg har været i kælderen og finde julekassen frem, men det kommer altså ikke rigtigt op før næste weekend, selvom Ea var helt vild. Sikke en fest det bliver for Ea i år. Nu begynder hun virkelig at forstå, hvad julen drejer sig om, og det er SÅ underholdende. Selvom hun nok skal arbejde lidt mere på det der med mekaniske dukker og udklædte mennesker. Hun er rædselslagen. Hun mødte Rasmus Klump i sidste uge, men kunne ikke engang se på ham, så bange var hun. Julemanden bliver nok ikke en succes.


Ea stempler på livet løs // Prøver forgæves at skyde et dejligt søsterbillede til julegaver // Lys i mørket // Vi lavede havregrynskugler mens jeg tænkte på Klovn. Opskrift // Kreahygge // Pimpet udgave af 80'er klassikeren ristaffel med koriander og ingefær // Min adventskrans som min svigerfar har lavet til mig. Nu skal den snart pyntes.

1 comment:

  1. Sikke hyggeligt..... Jeg havde også lige fået taget nogle rigtig gode billeder af mine krudtugler.... Da jeg så ville have dem fremkaldt hos fotohandleren, blev de på underlig vis slettet fra memorykortet.....pis..... Håber fotomanden kan grave dem frem alligevel, for det er altså ikke let at tage billeder der gode af 3 børn på en gang!
    Ristaffel, yummi, nu bliver jeg helt sulten!

    ReplyDelete