Thursday, March 14, 2013

Jeg puster ud

Det har været en frygtelig uge. Og den er jo ikke engang slut endnu. I tirsdags var jeg i Frankfurt med arbejde, og det endte i snekaos og flyaflysninger, og jeg måtte med tog til Hamburg og bil derfra og hjem. Jeg tog hjemme fra kl 3.30 om natten og var hjemme igen kl. 2 om natten. Gisp!

Oven i det fik begge unger bræksyge, selv samme nat jeg skulle afsted, og det forsatte til og med onsdag. I dag, torsdag, blev min mormor begravet, og i morgen haster Mio til Aabenraa for at se til sin mor, som er syg.

Vi holder fødselsdag for Ea både lørdag og søndag, så det skal jeg også have planlagt. Der bliver nok ikke noget farverigt kreapynt eller tematiseret opdækning. Som sædvanlig er jeg for sent ude. Men jeg bager en kæmpe spand fødselsdagsboller, og så har frøkenen ønsket en chokoladekage med lyserødt glasur. Det er da beskedent.

Nu puster jeg ud ved computeren. For øvrigt så har jeg lavet en ny side til alle billederne fra Photo Project 52. Jeg synes de unger fyldte lige lovligt meget ;)

# Stjernestof fra Rema
# Smukkeste bog om weekender i Europa
# Ea er begyndt at tegne indenfor stregerne. 3 år lige om lidt.
# Nye stage fra Hay. Jeg har ventet på den i lang tid nu, men nu er den endelig kommet. Lup stagen.










5 comments:

  1. Puha sikke en hård omgang. Håber at der kommer lidt åndehuller efter fødselsdagene. Det fortjener I vist!
    KH Ida

    ReplyDelete
  2. Nøj det lyder så hårdt! Både med arbejde, syge børn og dødsfald.... Håber for jer at i snart for lidt tid til at genoplade batterierne
    Vi holder også fødselsdag for Nanna og Henrik på lørdag! Og vi får børnehaven på besøg i morgen? Nanna glæder sig helt vildt!

    ReplyDelete
  3. Åh Nina, det lyder vildt hårdt - jeg håber at I trods alt for fejret Ea på behørig vis.
    - Og ved du hvad, Anders ramte 'spot on' da jeg beklagede mig over at jeg ikke havde tid at at kreere nyt pynt til Karlas fødselsdag; for hvis skyld gjorde jeg det egentlig...? For Karla ville jo være ligeglad, bare hendes forældre var glade og der var kager og gaver :) Og ja, indrømmet, udover at jeg ville hygge med med et projekt, ville jeg jo til dels gøre det for at imponere de voksne, men på hvilken bekostning?! God beslutning og rigtig god fødselsdag :) Kh Anita

    ReplyDelete
  4. I øvrigt god idé med en separat side til 52 projektet - hvordan gør man det?

    ReplyDelete
  5. Pyh, sikke en uge! Jeg håber weekenden med fødselsdag bliver god. Jeg når aldrig at lave en masse fancy pynt til fødselsdage, men jeg tror nu ikke pigerne har været utilfrede med fejringen af den grund. ;)

    Hay stagen står også på min købeliste. :)

    ReplyDelete