Saturday, June 22, 2013

Japanese sewing

Jeg venter i spænding på disse japanske sybøger. Jeg har i forvejen en del, men de fleste er voksenmodeller. De to børnebøger jeg har i forvejen er kun til str 90 cm, og det er i underkanten til Ea. Der er så mange fristelser derude, så det handler om at begrænse sig og satse på, at den enkelte bog indeholder flest mulige mønstre, som man kan lide. Jeg synes nemlig det er svært at finde billeder af alle mønstrene. Som oftes er kun enkelte afbilledet. Det kunne være vildt fedt, hvis alle der ejer japanske sybøger kunne tage billeder af mønstrene og uploade til en eller anden website. På den måde ville man kunne få et overblik og derfra vælge, hvilke bøger man ville investere i.

På dette website bliver en del bøger anmeldt, og man kan finde gode råd og oversættelser vedr. japanske sybøger.

4 comments:

  1. Jeg har også brugt ovenstående side, til at tjekke dem lidt igennem inden jeg køber. Men jeg pønser på et indlæg, om de bøger jeg har - og hvad jeg har syet op derfra.. Måske kan det give lidt overblik for nogle. Men mit udvalg er forholdsvis "ringe":).. Lige nu venter jeg også på to nye bøger - bl.a. den med den lilla pigeryg på..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er en super god idé. Jeg vil vildt gerne se dine bøger og projekter! Håber I har haft en dejlig weekend ;)

      Delete
  2. Jeg går også og venter på 2 stk...blandt andet den med pigen i lilla kjole og stråhat. Men du har helt ret, det kunne være rigtig dejligt, hvis man kunne se billeder af alle modellerne. Glæder mig til at se, hvilke du har købt/hvad du får syet :-) kh Sofie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spændende...Altid dejligt med pakker fra fjerne egne ;)

      Delete