Wednesday, January 8, 2014

Long time no see

Nøj altså, så er der lige gået halvanden måned siden jeg sidst var her. Som tiden flyver. Det har været jul og nytår, og vi fik blidt startet op på det nye arbejdsår torsdag/fredag. Vi har haft en dejlig juleferie med hygge og afslapning til den helt store guldmedalje, selvom julen næppe kan bryste sig af at være årets mest afslappende ferie. Lidt ræsen frem og tilbage, bilpakning+ udpakning kunne vi ikke se os helt fri fra, men når det er sagt, har vi haft nogle dejlige dage hjemme uden noget som helst på programmet. Og jeg må sige, at jeg synes, det var velfortjent. November/december måned tærede på kræfterne, fordi jeg skulle have afsluttet mit matematik B niveau med mundtlig og skriftlig eksamen i starten af december. Heldigvis gik det godt, og det var sliddet værd. Oven i det, nappede jeg lige tre julefrokoster, Mio 2, og så var der lige min fødselsdag dagen inden eksamen, som dog blev fejret i det stille.

På strikke-sy-fronten er det blevet til lidt. Nej, det er ikke helt rigtigt. Jeg har ikke fået strikket meget af en eller anden årsag, men der har været lidt mere gang i maskinerne, som har buldret derudad i de lange ferieaftener.

Men billeder har jeg ikke fået taget. I hvert fald meget meget få. Så med dette indlæg starter et nyt blogår, hvor der forhåbentlig kommer mange flere billeder. Men I skal da ikke snydes for 5 billeder, der forsøger af fange julestemningen i nummer 99. Om end det er en smule sent til nisser.

Hvis du synes, at der er meget stille her, så find mig @ninamoberg på Instagram.

GODT NYTÅR!



 

1 comment: