Wednesday, October 29, 2014

Miss Korigan

Jeg har strikket en cardigan til Uma. Eller rettede strikkede. For det var i sommers og den er allerede lidt kort på ærmerne. Den er strikket i en bomuldsblanding fra garnudsalg.dk, og det er bare sådan en  sød model og opskriften er nem at følge. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at strikke én til Ea, men hun kunne godt finde på at afvise den i det øjeblik sidste ende er hæftet, så vi får se. Som tidligere skrevet har jeg masser af projekter i ærmet.





4 comments:

  1. Nøj hvor er den fin. Især når den kommer på

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Christina. Tror også den ville være super fin i uld, hvor snoninger fremstår lidt bedre end i bomuld.

      Delete
  2. Hold da op hvor er den bare sød... hvem der dog bare kunne strikke, det må jeg vist få lært mig ;)

    ReplyDelete
  3. Så fin med snoningerne, og den fine gule farve er rigtig god til hende :)

    ReplyDelete